ensam är starkast

Det var en lärorik dag idag.
Jag fick mig en inblick från min "förflutna barndom"
Och jag minns varför jag flyttade hemifrån.
(gång på gång)
Jo visst är det skoj att träffa föräldrar när man väl inte bor där själv.
Men mer än 5 timmar är nog. Iaf för mig.
Det är för mycket DRAMA (hela tiden) i familjen.
Och tyvärr har jag nog också fått det därifrån.
Stoj och stim och inte en lugn stund för att koppla av.
Jag stängde in mig på toaletten och lånade badkaret och badade en stund.
Skönt, slapp alla ljud runt omkring då.


Jag kräver mer harmoni och mindre stress i dagens läge.
Jag är fullständigt utmattad i skallen.
Behöver vara helt själv nu.
Jag har blivit bättre på det faktiskt.
Förr klarade jag inte det så bra alls, 
men i dagens läge går det hur bra som helst.
Så vidare jag är sysselsatt.... eller lär mig något.

Därav mycket bloggning, träning och målande m.m.

Hade dock velat sysselsätta mig med en helt annan sak ikväll.
Men det lär det ju knappast bli.
Skit också.

Piss out allihopa

Kommentarer
Postat av: Josefin

ha en trevlig kväll :)

2008-10-30 @ 20:23:31
URL: http://jjoseffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0