Fisse

Äh, gott folk. VET NI VAD?
Jag är grymt besvikna på er.
INGA KOMENTARER!! Vaffan!!
Ni e dåliga på det. Och jag som blir så glad varje gång.
Kom igen nu era små rövhål! :)

Well... iallafall...Kollat fel datum som jag skulle till läkaren. Bra Lee!!
Vaknade av några sms men somnade om och vaknade upp alldeles för sent.
Så går det när man sitter uppe till 3 på natten och pratar med främmande män. =)
Min dator hade stängt av sig själv, hur nu det fungerar??
Äter Frukost, 2 ägg bara... sjukt mättande...
Och lilla sötisen ligger så sött som vanligt.... Livsnjutare det där!



(Observera ankan)
sen cyklar jag hem till mamma i regnet, i mina nya röda jeans.
Oh, dom är så suuuuuper snygga! :)
Och sen den blåa kragen. Oh. Najs najs.
Blev lite nervös att jag skulle stöta på någon i trappen bredvid.
Men det var ren tur att man slapp det. Haha! :)



Klassiska HISS bilden.
Kommer till mamma. Går och handlar lite mat,
så mamman min kan få lite i näring i sig. ;)
Så jag föder henne med lite sallad och baguette.
Jag har ju tonfisk och avokado till min, men hon äter ju inte sånt nyttigt så desstu mer till mig ;)



Hjälpte lite med bloggen sen var jag tvungen att rusa för jag skulle träna.
Hemskt väder på vägen hem, ösregn. Kyla.
Det är då man bara vill vara inomhus och titta ut på dom andra som är blöta.
Kom försent till Kick&Boxen, vilket var pinsamt tycker jag!
Men väl där inne, efter en halvtimme började det göra ont.
Och sen mer ont, och till slut höll jag på att avlida av smärta.
URINVÄGSINFEKTION!
Jag fick gå ut och gå hem, lagom pinsamt.
Hatar att gå ifrån ett träningspass. HATAR!!
Då undrar ju alla andra: Jaha vaddå orka hon inte mer etc?
Fast eller nej, tror det e mer psykiskt...??
Jag var sjukt grymt taggad till träning och ville typ springa en mil.
Men IKKE, då protesterar muttan istället! (ursäkta språket)

Jaja, kommer hem och efter ett tag så börjar det kännas bättre.
Lagar middag. Sitter här och babblar.
Blandar ihop lite räkor och krabba med wook-grönsaker.
En speciell "lime-kryddning" á la thai stuk.
sen lite cocos-sweet chili på det och nudlar (eller ris)
Så vipps blir det en MAGNIFIK måltid! =)



Min fina maträtt. :)
Efterrätt. Digestivekex! =) Mumsfillibajs
Sen har vi Morsans katt, (som är min katt Mishas lilla syster) =)
Hon gillar att sova i skokartonger. Konstigt nog.
Misha  sysslar ju inte med sånt trams. haha


Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Haha...du Busan sover inte i skokartonger, det är en Ikea-kartong!! Haha! Och så är hon inte Misha´s lillasyster. Det är hennes syrra helt enkelt! ler

2008-10-02 @ 21:16:27
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0