CP RYGG

Jag har ont i min rygg.
Min rygg e CP. Jag blir grinig av sånt.
Speciellt när jag ska sova.
Då låter jag såhär: - WiiiaWiiiaWiiiaWiiia...
Fast jag har hittat någon som gnäller lite mer än va jag gör :D Höhö.

Jag är fattig också, äger 2 kr bara (då har jag faktiskt lånat 6 kr)
Lönen kommer inte förrän nästa vecka.
GAYGAYGAYGAY.
Jag fick inhandlat räkost, en "fitnessbaguett" och 6 st ägg iallafall.
Så en frukost blev det allt.
Jag fryser, mannen från stadsbostäder kommer kl 07.30 imorgon.
Bra tid. ELLER INTE!!

Det regnar för övrigt ute.
Det är kallt.
Jävla piss väder, jag hatar dåligt väder.
Jag blir så jävla lack på sånt.
SKIT-PISS-SVENNE-REGN-BLÅS-VÄDER!



Jag ska hoppa in i en varm dusch, peela mig lite,
smörja in mig, klä på mig varmt, sätta på en film och mysa under täcket i soffan.
Jag vill titta på sorgliga kärleksfilmer. (WHY EG. VET JAG INTE)
Och jag ska göra det alldeles själv.
Jag rör mig inte utanför denna dörren idag.
NO MATTER WHAT!

Har föresten fixat så att Leif tar hand om min katt Misha.
Nu har jag bara min lägenhet kvar som jag ska bli av med.
Så, vet ni någon så är det bara att hojta till.

Hade inte sagt nej till lite av resterna av kladdkakan nu med en god kopp kaffe.
Fan, mitt kaffe är inte gott.
 
Nä, nu är jag sur.

Fast nej vänta, My ringde. Räddaren i nöden.
300 kr och hon kommer med fika senare. YES!
Hi5 till mig själv.




Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Woow! Vilken underbar vän du har! gullegull

Jag såg nyss på "1408" - har du sett den? Rysare? Brrr...den var ju ganska bra.Jag har gratis filmkanaler till i mitten av november...nice,va?

DUUUNDER-KRAM från mig & Sara

2008-10-26 @ 16:44:59
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0