Anonym

Jaaaaaa.. *Häppi*
Jag blir så glad när jag får komentarer i bloggen.
Ge mig meraaaaa!!!
Meeeeeen, vaffan. Anonymt. WHY?
Ja jag ska inte klaga när det är fina snälla komentarer.
Men okej, var anonym då... Men namn skadar inte iaf.
Jag bits inte! *lovar, mouhahaha*
Äh vaffan nu såg jag ju att det va DU NAZANIN =)
Du har ett svar på komentaren i BECKHAM inlägget , puss babe!!

Är iaf nyss hemkommen ifrån gymmet.
Pust och stön, vilken underbar dag.
Jag hade kunnat springa på i evigheter, men dygnet är tyvärr för kort för det....
Har inte så mkt tid till annat då....
Crosstrainer 20 min,
Löpning 10 min,
Stepmaskin 10 min,
Rodd 5 min,
Löpning igen 10 min,
Sen lite mage, armar, ben,
och till slut löpning 5 min igen.
sist men inte minst STRETSHING!!! =)
Oh så najs....



Nu är det mörkt ute.
Jaha? Och jag MÅÅÅÅSTE STÄDA!!!
VAFFAAAAAAN!
Men varför vill man aldrig städa i mörker?
Det är Sophie som tutat i mig sånna saker. Och nu e jag likadan.
Jävla Sophie.
Det är tråkigt att städa i mörker, sen ser man inte allt skit.
Men okej. jag får väl ta och diska, bädda sängen och "röjja undan" lite då.
Med tanke på att det ligger stenar ÖVERALLT på mitt golv så vill jag inte ramla heller.
Och då undrar ni ju säkert varför det ligger stenar överallt.
Jo, det är en liten söt grabb som har tagit och inrett
min lägenhet från min "ljuslykta" eller va man kallar det.



(HEJ, kolla in ankan i bakgrunden på golvet, ANKAN E ÖVERALLT)

Nu ska jag äta min hemmagjorda super goda fisksoppa!
Hmmm.. vill eg ha lite bröd till det. Fan att man aldrig har bröd hemma längre.
Orkar lixom inte gå ner och handla.
För övrigt så känner jag en liten lättnad i kroppen.
Vilket känns bra som fan.
Fick brev från KilroyTravels idag också. =)
Maaaaassa information, kort, kvitto och ja resplan typ.
RIKTIGT NAJS!!!!!!

Nu ska jag äta och städa.

KOMENTERA PÅ ALLA ANONYMA, GIVETVIS DE MED NAMN OCKSÅ =)

Puss o bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0