Welcome to Heartbreak

Att det inte kan gå en enda JÄVLA dag utan att jag tänker på dig.
Jag vill inte tänka på dig.
Jag har fastnat i nån dvala .... och jag kan inte släppa dig.
Jag förstår inte varför.
Trodde att det var lättare än så här. Jag minns inte.
Men det var ju som sagt ett tag sen.
Jag inbillar mig själv om att "äsch det va väl inget"
men när jag är själv så tänker jag på dig hela tiden.
Welcome to Heartbreak!!!!

Varför ska det va så svårt?
Just let go Lee.


En annan sak jag tänker på OFTA är en sak som hände i somras.
Den saken som hände har samma stora betydelse som denna person jag tänker på.
Eller nästan mer faktiskt. Jo.
Det är nog den mest invecklade och jobbigaste situationen i hela mitt liv,
som jag önskar vore enklare.
Jag önskar att jag inte bar "bördan" på mina axlar som tynger ner mig längre.
Men jag kommer alltid att göra det, no matter what.

Jag önskar bara att jag kunde berätta det....

Jag känner att det stoppar mig i min utveckling.
Men det kommer alltid att ligga där, även om det är ett minne blått för andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0