That feeling

Ciao everyone!

Idag har jag gymmat som vanligt.
Jag älskar känslan av ett hårt träningspass.
Jag hade kunnat gifta mig med den känslan för jag FUCKING älskar den.
Själva träningen kan vara upp och ner, jobbig, skön eller tröttsamt.
Men efteråt. Oh fy fan. BÄSTA!
Det finns typ ingen bättre känsla....eller joo... snusk-känslor också *fniss fniss* 
Och snusk gillar man ju också. Hehe. =)
Och kärlek så klart.

Har precis hängt med My "sexyass" en stund.
Vi solade solarium här nedanför mig där jag bor.
Nästa gång jag ska sola så måste jag prova på det stående solariumet.
Riktigt ball faktiskt. Och har hört att där e svin varmt där inne.



Har fått mailet från Bartenderskolan om att vi är 100% antagna till kursen.
Nu är det bara att tuta och köra.
Ska börja packa ner lite saker i lådor i veckan, nu under mina lediga dagar.
Börjar närma sig nu. =)
Mexico here we come!



Har inte gjort så mycket mer än att sova idag.
3 timmars sömn från lördag till söndag och hela dagen igår va seg.
Var uppe till kl 03 igår på nätet m.m. så kände inte riktigt att jag var "mogen nog"
att sova 2 timmar i natt också och sen gå upp på jobb.
Så det blev en lång sovmorgon till kl 12.00 ca.
Jobbet fick bli en tanke blott :P
Karamellen ringde och fråga om vi skulle dricka kaffe.
ABSOFUCKINGLUTELY I SAID!
Blev dock en snabbis på Kafferosteriet.
Espresso, satt där ca 10 min och gick igen.
Sen har det bara varit gymmet (min stora kärlek) idag.

Nu ska jag gå och mysa lite med SuperMario! :)

Over and out.
Puss


Kommentarer
Postat av: Maceda

puha.. Jag svimmade nästan en gång då jag stod i ett sånt solarie.. Mindre bra!

2008-11-10 @ 22:37:00
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Lee

HAHA du e för söt du

2008-11-10 @ 22:38:37
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jag känner igen den där känslan med träningen! Det kan känns tungt när man ska gå dit men det gäller att tänka på den härliga känslan man få efter åt så går det lättare :)



Mexico?! Fy fan vad avis jag bli! Gissa om ni kommer festa som svin hehe och tänk alla heta grabbar Sweeeet :)

2008-11-11 @ 10:53:39
URL: http://bloodandurine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0