Simple is BIG!!

Afterwork @ Go-Cart City i Malmö lördagen 1/11 08.

Hipp Hipp Hurray, jag och Adam kom på andre plats i Go-Cart tävlingen.
Hi5 till mig och Adam, grymma vi är :)



Ett fybubblans race, och en najs fest.
Massa intriger och massa sprit och ja, lite för mycket av det goda helt enkelt.
Resulterar i tjaffs, bråk, spyor, hångel, folk går nakna, somnar i bastuar,
dansar, blottar sig, ramlar, tappar glas etc etc.
För första gången på länge var jag inte en av dom.

Mycket trevlig kväll tills vi drog ut.
På det fasansfulla stället.
Det var som taget ur en film scen.
Och jag kände igen känslan och sprang bort ifrån den fort.

Kommer hem till J, slår till en naken kille som öppnar dörren.
Sura miner av förnedring, som om det inte var förnedrande nog att öppna dörren näck??
Jag bölar, G tröstar, jag ber om ursäkt till den nakna killen,
går hem igen, J fattar inte mkt pga alkoholintaget.
Hon bara sjunger och rögar sin cigg.
G följer mig hem till dörren och därefter vidare ut i dimman.

Jag tror jag lägger upp bilderna istället.....
Jösses, där e alldeles för mycket bilder och filmer på facebook nu.
Helvete vad gårdagen var dokumenterad iaf. hahaha.

           
Jämför om Janes     Klockren haha          Min bästa sida                
bröst är större än                                                     =)                                                                      
mina. hahaha.
  
Mads i fart i depån              Annica och jag är heta 
                                                   i våra hjälmar.
        
Vinnarna i tävlingen            Jag går Mini-Minas          Dansken och svensken      
                                                   bartenderskola :)            i ett nötskal. verkligen.
             
Glenn visar kärlek!             Och jag visar Glenn       Jag agerar bartender   
                                                         kärlek              
          
Jokern vs. Tokstolle            Mr and Miss Mongo                  Perukdags!      
     
Ingen ovanlig bild    Janes ÄCKLIGA NÄSA!!   KARAMELL och MINI´S
när det gäller oss.                                                           bästa sida!

G. har föresten lagt upp en video på facebook.
Fick den och youtubeade den.
ENJOY.



Har föresten tappat rösten. IGEN.
Fattar inte. HUR?

Har även haft en trevlig dag med KARAMELLEN.
Bakis söndag med fika i stan och "sova på soffan".
Är glad att vi har fått bättre kontakt igen.
Betyder mer än vad han anar faktiskt.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Fred ut.


Kommentarer
Postat av: jane

d va ett jävla snack om min näsa..vadå äcklig lixom?? den charmade ju dom flesta! hahaha..å ja, mina bobbar konkurerar, men dina vinner ändå!

2008-11-03 @ 07:48:06
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Lee

Haha, du trycker ju upp dina som fan :P Jag skrev ju att din näsa va äcklig för det va det enda du tjata om att Miche tyckte, därför de va roligt :P hehe.. hörde att ni tjaffsa lite. inte bra!:( va du bakis igår?? kram

2008-11-03 @ 11:08:34
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: jane

hehe ja hade en migrän som inte va från denna planeten! ja vi tjaffsa, blir lätta så när d e alkohol inblandat;) men det har löst sig nu. jag hoppas att han äntligen fattat poängen lixom! hehe..läser du inte min blogg?

2008-11-03 @ 11:43:42
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Lee

Inte varje dag mongo :P

2008-11-03 @ 21:07:41
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: jane

mongo kan du va själv ;)

2008-11-04 @ 08:06:30
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0