Kallt ute



När det är kallt och blåsigt ute så är det viktigt att man är bra påklädd.
Kläder för väder som folk brukar säga.

Idag regnar det. Jag har varit uppe med tuppen idag.
Eller ja, för att ha jobbat sen kväll så va det tidigt iaf.
Upp till gymmet. fått massagen av Göran.
Och AJ AJ AJ AJ AJ va fittont det gjorde. (ursäkta språket)

  

Resultat - uppsvullna, varma och blodsprängda ben.
- Ja, det är bindväven som släpper.
JO TACK DU!
Den andre bilden ser ju helt jävla fucked up ut.
Jag har sån smärta av "blåmärkena" så jag knapt kan gå.
Tack Göran. HAHA!

Tränade ca 30 min efter massagen sen orkade jag inte mer.
Det är Ingenting.
Men har ingen ork i kroppen så här tidigt med för lite mat i magen.
Nu ska jag göra vid mig för att senare dra till jobbet.
En dag till sen e jag ledig helgen.
Puhja, va skönt det ska bli. Har en maaaaaaassa att fixa!



Tycker fortfarande att Robin som Zlatan är så jävla bra. HAHA.

Puss och hej leverkorv


Kommentarer
Postat av: Bitte

Hej sötis! Stackars benen! kramar om

2008-11-20 @ 16:43:43
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Bitte

Hör du du du! Vet du vem du har GLÖMT gratulera på födelsedagen? Hon fyllde år för 6 dagar sen :(

Du kan gott ringa och säga grattis eller så! love

2008-11-20 @ 16:44:56
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Bitte

Ps! Sen heter det "Kläder efter väder" eller "Det finns inget dåligt väder - bara dåliga kläder" :)

2008-11-20 @ 16:47:43
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

skit samma va det heter, man fattar va jag menar. och det jag skrev menade jag ju, det va inte meningen att det skulle va nått talesätt där inte. Ja jag vet, jag e en skit dålig syster. fan också, jag vet! så jävla egoistisk man är. Presenten ligger här, blev så mkt att göra helt plötsligt när man börja jobba igen. Har nått fram till en massa framtidsplaner också. Tack Mamma. Pusssss

2008-11-20 @ 23:23:47
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0