Jobb



Så här ser man ut när man är jobbklädd och redo.
Syns kanske inte så mkt....
Jag fick dock gå hem tidigare idag, så sitter inte klädd så nu,
AF 3 timmar. Inget att göra, sista planet gick kl 21.  =)
Jag ska hålla "LÖRDAG" nu.
Sitter med ett glas GLÖGG med vodka i.
Det, ska jag säga mina vänner... DET... Det är JUL för mig!! :)
Väntar på att BMX och GLENN ska komma och hämta mig.
Ska ner en runda till Debaser och dricka en öl.
För att träffa Joz, Proppen och Märie, som firar att Märie fyllt år.
Sen vidare hem till Linus tror jag.
Jobb imorgon, jag har huvudvärk också som + i kanten.
Blir inga övernattningar i soffor för mig i natt ska jag säga er.



Ciao, hoppas ni har en underbar kväll.
Jag ska försöka ha en iaf ;-)

Puss i skrevet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0