Is naaajs

Lördag kväll.

Maja och jag tar bussen till Annestad, hem till Zanna och Magnus.
Mycket trevligt och efter några groggar och lite vin senare tar vi oss med Sheriffen hem till Linus.
Där resten av männen satt och ugglade som vanligt.
Det blev en sjuuuuukt sen natt men en jävligt soft och grymt mysig lördag ;)
AJ LAJK.
Vaknar upp med lite "ryggbesvär" och somnar sen om igen... klockan 12....
Maja och jag tar oss hem till mig .... klockan 15....
Lagar underbar god mat och det blir vår frukost.... klockan 18....
Somnar om igen i soffan till film och vaknar igen..... klockan 21.....
Skit pigga. Och nu då? Söndag (igen) och jobb imorgon. BUT WHYYYY?

Jag längtar till onsdag eller torsdag då jag är ledig igen. =)
Då vet jag någon som troligtvis kommer ha samma
smile på läpparna som Maja haft hela dagen. HAHAHA.

Här kommer lite random bilder.



Zanna och jag :) Puss :)

        
Jag och Johan hade ganska roligt med Super Mario i fredags.
Vi hittade på en ny bana,
där han sitter med händerna i hängslena och flyger på en ananas.
Egentligen skulle ananasen ha ben och ögon men det var för meckigt för oss.
Vi fick helt enkelt använda fantasin ;)
KUL VA DE!!

  Zanna hånglar med sin drägglande hund Harley. haha ;)
Valp och väger redan typ 60 kg. Sinnes.

 Me like Maja alot. :)

 Viktor (Zannas bror) som drar torra skämt och MajaBaja.

 Linus är stencool hemma hos sig själv. Thumbs up!

 Miche är total däckad medans Jonas är pigg o go. :)


Kommentarer
Postat av: Zanna

hahaha aaawww nee 80 kilo e väl lite o ta i...men iaf 50 kg :P hehe...puss hej

2008-11-24 @ 00:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0