.....hmpf*

Satt och skummade igenom en massa gamla inlägg jag skrivit i bloggen.
Det känns som om det var SKIT länge sen jag skrev det.
Men det handlar om månader. Helt sjukt vad man kan utvecklas på så kort tid.
Då tyckte jag en sak, men idag är det ännu mer annorlunda.

Men i början av inlägget nämner jag något om min dröm.
Dom där drömmarna om mannen.
Den där Mannen som fortfarande inte har något ansikte.
Men han dyker upp lite titt som tätt i mina drömmar.
Den dragningskraften mellan oss är sjuk. Men svårtydlig.
Jag vill veta vem han är. Inte bara se honom.
Jag vet att hans ögon är isblå och vackra, inge mer.

http://gemigenalvedon.blogg.se/2008/july/d-r-o-m-m-a-r.html

Med tanke på att nästan alla mina drömmar stämmer så
borde jag få reda på vem han är snart....
Eller så vet jag redan vem han är. Vem vet?
Ja, att mina drömmar blir sanndrömmar ibland är skrämmande.
Det behöver inte vara exakt som i drömmen, och inte samma personer.
Men det är känslorna, saker jag kan relatera till, och annat som kan vara "likadana" typ.

Nä. Nu ska jag läsa lite böcker :)

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0