A Good life...


Träna träna varje daaaag, oh va jag e bra. tralla lalla laaaa...



Man börjar i allafall "a good life" på Goodlife. :P

Det känns som om jag kan sova med mina gymkläder på ibland så mycket som jag tränar.
Jag älskar det. Man vill bara mer och mer och mer.
Min drog. Underbara drog.
Sen att man får allt fler gympolare e ännu bättre :)
Jag har nog aldrig uppskattat det så mycket som jag gör i dagens läge.
Jag mår fantastiskt (förutom mina ben då)
Jag önskar att jag kunde gymma hela tiden. Om man haft den tiden.
Fast när man väl är dääär, så e det lite jobbigt trots allt. haha.

Ska få min älskade bindvävsmassag/koppningsmassage på torsdag.
(som för övrigt INTE går att hitta någonstans typ)
Ska få det av ingen mindre än Göran själv. *lite nervöst haha*
Frågade om pris. "Ah, det bjuder jag på" fick jag tillbaka.
- Ehm, jaha.. tack, shysst! *stum*
Han är en uuuunderbar man den där.
Kostar runt 4-500 kr annars.

För övrigt har jag inte fått något svar från Olof ang jobbet.
Sen att man träffar honom nästan varje dag känns lite skumt, utan att få ett svar typ.
Känns väl lite sådär. Säg då bara att jag inte fått det lixom??
Känner verkligen att jag vill det där när jag kommer hem.
Hade kunnat ge ALLT för det, och lite till.
För att sedan utvecklas vidare inom samma branch.
JAG VILLLLLLL!!!!

Jag har tom. laddat ner massa låtar från Body Pumpen.
Man blir helt jävla psycho av musiken, men det är också musiken som gör
en mest pepp på hela passet kan jag tycka.
Förutom om det är Johans BodyPump pass. haha.
Kan flumma in i en låt och vilja göra utfall och frivändningar mitt i det hela.
Typ mitt på stan. KOKKO KOKKO!



Nä men Goodlife är nog det bästa gymmet jag provat på.
Ever. And I love it!

Det räcker med att nån går förbi när man står på stepmaskinen och ger en "HIGHFIVE"
Eller en klapp på axeln, så har det gjort ens dag mycket bättre.
Man känner att: Fan va bra jag är!
Dom peppar en så att man peppar sig själv. Underbart.

Nej nu är det dags för mig att sova lite. Klockan är 02. Gah.
Puss och hej era små leverkorvar.

Kommentarer
Postat av: jane

det låter så najs! När Leon börjar på dagis & om jag börjar jobba ist för skolan, så kanske man har råd att börja nån träningsaktivitet =)

2008-11-19 @ 08:49:03
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0