Framtiden

Hej kära läsare.

Idag ska jag "ta tag i" massa saker.
Mycket papper ang resan osv som ska vara avklarat som bara legat på hög.
Trodde inte det skulle vara så mycket "meck" att åka utomlands.
Sååååå mycket man ska tänka på. Gah.
Ooooorka....

Jag fick ett telefonsamtal av min läkare för en stund sen.
Provsvaren har kommit.
För er som vet vad det gällde, så kan både jag och ni vara lugna.
FÖR PROVSVAREN VAR NEGATIVA!

Men det hade bara visat för högt värde,
och det innebär för Lee Sophie Persson - MINDRE SPRIT i fortsättningen!!
Jag kan pusta ut igen och hjärtat mitt är lättat och kroppen mår bra igen.


Sitter med en kopp kaffe latte och ska slänga i mig nått knäckebröd.
Igår satt jag vid datorn praktiskt taget heeeeeeeela kvällen.
Jag fick inte någonting gjort alltså. Gah.
Jag skyller på msn.

Har faktiskt funderat en del på det där med "spåtanter".
För några år sedan så var jag hos en spåtant.
Även min mamma och min farmor har varit hos en.
De har ställt ungefär samma frågor som mig.
Och det har blivit liknande svar.
Jag skriver givetvis inte frågorna, för då kanske dom inte blir sanna ;)
Dom finns i bakhuvudet nästan hela tiden.
Hur mycket jag försöker att "inte lyssna" på det.
Och försöker jag stöta bort dom så dyker dom upp undermedvetet.

Alla saker som jag fått "reda på" hittils har varit sanna. Faktiskt.
Otroligt nog. Ganska sjukt.
Men man kanske lever upp till det själv när man får reda på det?
Kan man verkligen veta var man ska hitta sin blivande man?
Hur många barn man kommer att få och hur ens framtid ser ut?
Nja, det är ju svårt. Man får helt enkelt försöka själv.
Man ska ju aldrig ge upp och sluta kämpa.

Jag har ju fått infon om vart jag träffar min blivande man.
Ska ju bli kul och se om det stämmer. HAHA!

Till något helt annat....


BAJSEN

Bajsen har inte varit ute på språng på ett tag.
Han ska givetvis få följa med till Mexico och Vegas.
Bajsen hade en Facebook innan. Han hade runt 400 vänner.
Men någon idiot hade "anmält" honom för att inte vara en äkta person.
Så nöjet försvann sakta men säkert för Bajsen.
Han sitter nu tillsammans med Kiss, ovanpå mitt cd ställ och ugglar.
Men han har varit ute och rest en del ändå.

Senast skulle jag få ett vykort i brevlådan när han lekte
"BAYWATCH"  eller som jag kallar det "GAYWATCH" i Grekland.
Men fick aldrig kortet som försvann på vägen.
Men fick en del fina bilder när han kom hem.
TACK BAJSEN!



SOL O BAD I GREKLAND hälsningar Bajsen



"GAYWATCH"



Båten från Danmark till Norge.

Kommentarer
Postat av: Bitte

Oj,vad jag har saknat Bajsen! Alla gillade hans bravader och resor. Väck liv i honom igen är du snäll...klart han ska med till USA och Mexico.

På tal om Mexico läs i min blogg:



http://64.233.183.104/custom?

q=cache:fUsWJTmC8oIJ:bitte.webblogg.se/2008/november/+LYCKOBRINGANDE&hl=sv&ct=clnk&cd=1



(Hoppas länken funkar)

2008-11-12 @ 12:56:36
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Bitte

Ok, den funkade ej! Här har du rätta länken,sorry:

http://bitte.webblogg.se/2008/november/lyckobringande-skulptur.html



2008-11-12 @ 13:00:29
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Sonnda

SÅ SKÖNT FÖR DIG =) så glad för din skull gumman..... hoppas allt blir bra me din trip till landet långt borta ;) puss

2008-11-12 @ 15:20:11
URL: http://nextchapter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det e faktiskt Båten mellan Bergen i Norge till Newcastle ;)

2008-11-12 @ 19:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0