Expressens tagg!

TUMMEN UPP FÖR EXPRESSEN!!!

Igår kom en man förbi körandes på jobbet med tidningar.
Frågade om jag ville ha en tidning och läsa.
Absolut. Tog emot både Aftonbladet och Expressen.
För er som sett det innan, så hittade jag dom här "taggningarna" som är nya i Expressen.
Jag läste om det och självklart var jag tvungen att prova på, i brist på annat ;)

Tagg - är en bild i tidningen som innehåller en kod.
Du laddar ner ett program i din mobil, när du tar ett foto på "TAGG-bilden"
så kommer det automatiskt upp en video i din telefon,
såvida du har en mobil som du kan koppla upp dig på internet med.



Och med tanke på att jag har en sån grym mobil så har jag skit bra ljud och bild.
Så jag satt och lyssnade på Obamas tal på jobbet.
Det var grymt. Mäktigt och rörande faktiskt.
Jag är lite nere över att jag missade hela valet och valvakan.
Men så e det när man jobbar.

Så Expressen, tummen upp för era nya TAGGAR.
Läste även att hon som kom på hela grejen tjänar 70.000 :- per månad.
THAT IS CRAZY!!!





Jag hittade en bok i Satelit B, med klotter.
Men detta är ju konst. Fan det ser sjukt fint ut.
Jag vill också kunna rita/måla så här.
Önskar att jag var bra på att måla på fri hand.
Där var ganska många bilder. Men dessa var... så tilltalande! :)



Sen kan ni ju gissa vem som har målat denna snygga??
HAHAHA!!!

Puss och Kram skumbanan


Kommentarer
Postat av: Sophie

Men jag ahr ju lagt in hela Obamas tal på min blogg! Har du missat det??

2008-11-09 @ 17:44:54
Postat av: Lee

Jag har inte läst din blogg Sophie

2008-11-09 @ 17:48:05
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0