Drogen


Detta vet jag att det stämmer, men jag måste höra det av någon annan.

- Det är en drog. du måste in på avgiftning ett tag.
  Lura dig inte att tro att en ny drog ska få dig att glömma den andra.
  tyvärr funkar det inte så.

- jag vet...

- jag har provat. funkar för en stund men sen kommer längtan efter den gamla tillbaka

- Oooh jag veeet...

- avgifta dig färdigt först.
- Gör oftast samma misstag utan att tänka efter.
- Dumt, dumt.



(Nu tror väl folk att jag är knarkare också)


PS. Jag har skaffat mig en ny anonym blogg där jag skriver privata saker.
De allra djupaste tankarna, fantasierna och sånt man inte säger till någon.
Oj va många som blev nyfikna va? ;)
Jag blir alldeles till mig själv av att ha skaffat den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0