Allmän info kl 00.00

6 timmars sömn på 2 dagar.
Hur överlever jag det?
Ja jag frågar mig själv det också.

Jag vill ha ännu mörkare hår.
Igen.

Min dator har fått virus igen.
Denna gången orkar jag inte bry mig.

Borde gå och sova.

Jag är faktiskt sjukt glad över Olofs mail.
Hoppas, hoppas, hoppas på ett jobb på gymmet när jag kommer hem
från vår resa :)

Klumpen i magen är försvunnen.
Känns lite bättre nu.

Jag är numera en bokläsare!

Jag fick "låna" SUPER MARIO nallen och kramas med.
Tack Karamell, han e söt.

Fick besök av Caroline Ahlman idag. (och hennes sambo)
Sjukt länge sen vi sågs. Kul faktiskt.

Fick friskat upp mitt minne av henne.
Saker som jag förträngt och inte minns,
och inte vill minnas egentligen.
Jag fick mig ett gott skratt iaf. :)

När jag låg och torrjuckade på Berg´s bil och härmade KAJAN - "Rädda, larma, släck".

När vi hade vattenkrig, slutade med hinkar och 5 cm´s plask i hela hans kök.
"Jag hittar inte min BH Carro, kan du hjälpa mig och hitta den? Den är borta"
20 min senare så hittade Carro den i micron, där jag hade lagt den för att torka??

När vi härmar Günter and the sunshine görls.

När jag ramlade rakt in i hans byrå och skär upp hela rövspringan av en skruv från handtaget av byrån.
Pissar blod och på golvet ligger jag och skriker med även håliga byxor, full som ett as.
(fast det minns jag som igår för jag kunde inte gå på 2 dagar)

Berg ligger däckad i sin städskrubb.

Berg slår i sönder sitt skohorn på min röv.

Jag tror jag slutar skriva här.
Men fjortis minnen är det allt. Verkligen.

Jag är lite hungrig.

Ser fram emot ett dubbel-pass på gymmet imorgon! :)

Jag undrar varför jag har en tendens att lavetta människor när jag är full?
Tror det är Max R. fel.
Det är en kick. Man blir pigg.
Men många kan ta det på ganska fel sätt. haha.

Jag har träningsvärk i mina armar från Go-carten.

Jag är mysig idag. Det är söndag, och ensam. =(

Jag och MARIO ska gå och lägga oss i sängen nu o mysa. ;)

Sleep tight, cuz I will....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0