3 saker

Jag är Utmanad av Carro att svara på detta.

Så jag får väl helt enkelt ta och göra det ;)

3 saker jag skäms över: 

1. att jag har minne som en guldfisk
2. att jag är lite klumpig
3. min mage

3 saker jag är stolt över:

1. Mig själv
2. Mina vänner som ställer upp för mig.
3. Att jag tog mig i kragen och äntligen ska åka utomlands.

3 saker jag vill göra 2009:

1. Lära mig surfa i Mexico {#}
2. Flytta
3. Ha jobb på gymmet när jag kommer hem

3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

1. Sommarens bravader/fester och galenskaper 
2. Alla människor jag lärt känna
3. När vi bokade vår resa och jag blev uppsagd.

3 saker jag inte kan klara vardagen utan :
 
1. Min mobil
2. Musik
3. Att prata med någon


3 personer jag avundas :

1. Michel Legnered
2. Mia Thörnblom
3. Anna Sandström

3 personer jag utmanar att göra en likadan lista :
 
JANE

SOPHIE
JOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0