S j u k

image609

Hej alle samman!!


Sitter hemma sjuk.
Huvudet värker, magen gör ont,
halsen e svullen och jag kan knapt andas normalt utan att hosta slem.
sitter hemma och äter 3 stekta ägg och dricker billig chokladmjölk som
någon glömt kvar sen min fest i lördags.
Och massor av té så klart.

Ja i lördags....

Det var jätte skoj. Alla var fulla och glada.
Blev väl ca 20 pers, när My kom med Oliver och alla hans polare. =)
Och under en massa konstiga omständigheter så hamnade man på Slagt efteråt.
Vi skulle till Inkonst men alla drog dit så vi gjorde det med. Tydligen. Haha.
Mitt i alltihopa när jag blivit av med alla jag var med, så och är på väg hem så
hittar jag mina kollegor, Lotta och Emelie.
Helt ball. Dansade lite, sen drog jag ännu en gång. Haha.
När jag vaknade igår mådde jag väl inte bäst, men jag hade inte överdriven bakfylla.
Vilket var skönt.

image610

Lotta och Emelie

image603

Jag och Oliver

image607

Jag och My. Puss på dig söt!

Cyklade hem till Sophie efter en stund. Dampade loss med henne i köket.
(Fortfarande full tror jag)
Glömde bort min mamma på morsdag heeelt. Sorry.
Köper sedan en kebab, och åker sen ut till Ribban. Jossan hämtade oss.
Har sjukt mysig bakis dag i solen, med Jos och Sop och hundarna.
Och sen tittar vi på hästarna och hundarna som tävlar. =)
Jag ligger och småsover i solen... naaajs.
Sen springer vi ner till vattnet.
Astrid får damp och jagar stenar i vattnet.
Jag går i mina flipflop och får sand mellan tårna och plaskar i vattnet. =)

image611

Plask plask...

image606

Jos o Sop. med cp hundarna i solen.

Äter mjukglass. Åker hem till Sop igen. Somnar i hennes säng.
Vaknar, kollar på film. segar. Handlar pizza, kex och ost.
Om Göran sett oss där, hade han nog strypt oss :P

Jag orkar inte cykla hem pga att jag kände mig kass.
Huvud, mage och hals. Sov i hennes soffa, somnade till en film.
Sjukt najs. Vaknade av att hon skulle till jobb.
Ösregnar ute. Och jag ska cykla hem. KUUUUL!!
Dyng sur när jag kommer hem

image605

Det droppa från byxorna så blöta dom var. Kallt så in i helvete med.

När jag kommer hem så ser jag på min fina magnet tavla, som man även kan skriva på.
Att söta lilla My har skrivit ett fint meddeland. =)
Tack vännen. Du e så fin =)

image604

Nu ska jag städa undan från i lördags, har inte orkat göra det än.
Kollar på Rachel Ray och dricka lite te.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0