O v ä n t a t b e s ö k

Imorse när jag kom till gymmet så säger Göran i receptionen :

- Zanna är där inne. 
- VA? (Tänkte att han sa fel, och menade Rebecka, som skulle träna med mig)
- Zanna Bengtsson, och hennes pojkvän.
- WHAT. Vaffan!!!
- Känner du inte henne.
- Jodå... *blir tyst*


Så där fick jag oväntat besök på gymmet.
Tur att jag alltid e där så att vi matcha in varandra, haha.
Hade dock inget kaffe och bjuda på när jag fick oväntat besök. :P

Jossan kom sen och hjälpte mig att färga mitt hår (igen)
sen va det jobb. Idag fick jag stå i Pre-Order för första gången. =)
Ganska kul att göra något annorlunda.
Sjuuukt mkt att göra, och jävligt stressande med tanke på att vi bara va 3 st.

Från en sak till en annan....


Ibland får jag känslan av att "hon" stöter på mig.
Men jag bryr mig inte särskilt mkt, för jag tycker det e kul.
Och ja, jag tycker om det. Och det tror jag att hon med gör =)
Men vad gör jag nu?? Antar att jag bara inbillar mig...
Eller? Men vad är jag eg? Kanske är jag ändå????
Helt okej iaf =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0