M y s

Till att börja med, så tack mamma för dina fina komentarer. =)

För det andra så har jag jobbat 4 dagar nu,
och kan tycka det är extremt skönt att vara ledig.
Kom hem i eftermiddags,
efter en lång morgonvagt som aldrig tog slut verkade det som.
Försenade tåg, man stod som packade sillar på tåget. (Inte skoj)



Kände oerhörd lycka av att slänga av mig alla mina svettiga kläder jag jobbat i.
Och bara rulla runt i sängen och känna mig fri.
Jag älskar min säng =)
Fy fan va underbart det var.

Missade dessutom mitt bodypump pass, med tanke på tågen.
Men jag sket i träningen idag för jag kände att jag behövde vila.
Någon gång måste man, eller hur Sarah? :P tihi..
Nej, men jag kan väl säga som så här, jag börjar känna beroende.
Vilket kanske inte är bra, men hellre det än att inte röra på mig alls.
Jag mår ju extremt bra av träningen,
och så fort jag märker resultat så fortsätter jag ju bara.
Jag älskar ju att träna nu.
Det är min prioritering nr 1 nu faktiskt.
Heeeelt sinnes sjukt att jag, Lee Persson säger detta fakttiskt.

   Sophie på löpbandet ;)

Jag mår bra nu.
Mina tankar virrar runt någon annanstans.
Jag har slutat att bry mig. Verkligen.
Han lyckades att få mig till den känslomässiga o snälla Lee, som jag i själva verket är.
Men det är slut med det nu. Nu är jag samma "singel Lee" som jag varit förr.
Då jag var på hugget och nu är det ju sommar så då kan allt hända.
Jag bryr mig verkligen inte ett skit, känslor finns inte i min värld just nu.
Nu e allt bara stort FLIPPFLOPP!!!

Senare nu på kvällen, efter att jag sovit en stund så träffade jag Elin.
Vi drog till Lilla Torg, åt mat och drack några öl.



Elin gick hem och Zanna kom. Massa skitsnack. Riktigt mysigt.
Fan va jag bara gillar att sitta och umgås med vänner.
Inget ytligt skit med det, bara lära känna en. Lyssna, berätta osv.
Jag älskar verkligen mina vänner djupt, trots att många av dom e så pass olika.
Men jag e en människa med många olika sorters umgänge.
Men jag känner verkligen lycka i mina vänner.
Riktigt trevligt var det iaf.

Nu ligger jag i sängen igen. Rullar dock inte runt. haha.
Dags att sova, träning kl 10 imorgonbitti.
Stenhård koll har dom ju. haha.

Mjau. Puss o knull i röven. ;)

image601

Kommentarer
Postat av: Sarah

That's right bejb..;) men du e skitduktig..=)

2008-05-25 @ 10:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0