L o v e

Jag älskar också min egen blogg mamma!!!
Och jag tycker om den bättre nu.
Och älskar dig med så klart =)

Bloggar is the shit.
Iaf för mig, och jag ser det inte som en "inne grej".
Jag är bara en människa som ÄLSKAR att skriva.
När jag e glad, eller när jag är ledsen, vilket som.
Skriva av mig helt enkelt.

Jag stormtrivs med min nya lur.
Kom nyss hem från jobb.
Farmor har varit här och hjälpt mig att deklarera den danska.
Ska åka till Dublin över 4 dagar i juli. Skönt.

Ska till gymmet nu.

Skriver kanske mer senare....

Puss o hej leverkorv

image596

Lotta, Mina, Sofi, Mette, Jag och Sofia i Hummer Limon på väg till festen! =)

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Ja, bloggar är ju vad dåtidens dagböcker var...men nu öppna för hela världen! Man tänker inte riktigt på det förrän man får en kommentar på vad man skriver. Jag kan hålla med om att det är skönt att "skriva av sig"... All my love to you :o)

2008-05-22 @ 23:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0