H a l s e n

Ja och så trodde man att man var frisk, shi fick jag.

Smart huvudet Lee går och tränar. (Det man INTE ska göra om man e sjuk)
Och va händer? Jo det blir värre såklart. *slår mig själv i huvet*
Så fort jag kom hem från jobb idag har jag bara hostat och hostat.
Och efter gymmet så tappade jag rösten typ HELT!!

Jag kan inte förstå att det finns så mycket snor inuti en människa.
Det tar lixom aldrig slut.
Och slem, slemhinnorna borde ju va tomma på slem haha...
Slem, hosta och svaghet är bara förnamnet.
Men halsen, det är den som gör mest ont :(
*host host*
Ligger nu i sängen med datorn, en kopp med varm mjök och honung.
Inte det godaste enligt mig, men det funkar för mig iaf.

Jag vill bara va kry imorgon när jag e ledig.
Ser fram emot att träffa lite nytt folk.
Inga förväntningar alls, tar det som det kommer.
Men extremt kul grej.
Hoppas bara på att jag kan prata ;)

Nä nu e det sängen som gäller.

BAAAAAAAJJ

image616

Här e en bild på mig och Rebecka på jobbet idag.
Ser ut som om vi ligger nere på Bo01 eller nått o solar.
Men ikke sa nikke.
Vi ligger nere i Transfercenter på jobbet och vilar våra trötta huvuden på pausen. ;)
Tyckte själv att bilden blev extremt bra.
Jag älskar verkligen min nya lur. sjuuukt bra =)

Så här kommer en till på mig ;)

image617

Kommentarer
Postat av: Bitte

Hör du du du...har du rakat av dina ögonbryn eller?
Ser ju nästan så ut! Krya på dig gumman...kela extra mycket med katten så blir du frisk snart! :)
Kraaaaaaam

2008-05-29 @ 02:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0