B o d y P u m p

Upp kl 9 på morgonen. SEGT!!
2 ägg. Vatten.
Cyklar till gymmet.
Godmorgon lixom.
Kommer in,
Johan och Sabina är instruktörer för Body Pumpen
denna lördags morgon är Iklädda kostym och Finklänning o högklackat.
WTF??
Ska dom träna i detta?

Det e schlager ikväll, så Johan (som är bög) ska ju spexa till det lite.
Eddie kommer in, och säger :
- The host for this evening is Johan and Sabina.
Jag har nog aldrig fått mig ett så gott skratt på länge. =)

Dom tog av sig kläderna innan dom börja, och hade vanliga träningskläder på sig.
MEN, under passets gång, försvann Johan först en gång.
Han satte då på sig en "Sverige" tröja, och matchande svettband och solglasögon.
I slutet av passet försvann han igen och kommer då inspringandes ENDAST i kalsonger
som det står SVERIGE på. Fy fan, jag höll på att dö av garv.
Jag va så jävla okoncentrerad på vad jag gjorde med stången så jag nästan tappa den.
Sen stod han där och viffta på rumpan. 
Snygg kropp också, men jag våga inte titta när han stod där halvnäck.
Han e ju ändå gay, så vaffan.
Underhållning delux iaf.
Jag måste gå på ALLA hans pass hädanefter.

Efter passet så började dom dela ut presenter till 4 av dom som tränat.
Jag va en av dom. =)
Jag fick en keps, för att jag maxa på mina triceps under passet ;) WOHO!!
JAAAG FICK EN KEEEPS!!
Inte för att jag kommer använda den men ändå. hahahaha....
Sen sprang jag och Sophie på bandet i 30 min efter det.

Inte nog med det, Eddie va inne i salen under passet och tog foton till deras hemsida.
KUL, jag som står där kl 10 på en lördagsförmiddag, smink kvar i ansiktet sen dagen innan.
Och svettas med vikter på axlarna. Och så flashar det blixtrar i ansiktet på en.
JAJA, vi får väl se om dom blir braaa då??

Cyklade hem till Sophie efter det o gjorde oss i ordning och åt en saftig tonfisk sallad med pasta.
Och sen gick vi ner och la oss i Folkets park.
Fy fan va härligt väder. Sol och sol och åter sol.
Bara ren mys.

Ikväll e det ferre hos mig =)

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Grattis till kepsen!!!! hahaha!
Vad står det på den med tanke på att du inte kommer att ha den på skallen? "Goodlife" eller? tssss....
Du gick miste om en UNDERBAR dag på slottet bland spöken, troll och bröllop...sen hamnade vi på Marknad i Eslöv...hahaha!!

2008-05-24 @ 19:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0