B i t t e r S w e e t

Hallå jaaa...

Efter några cider och några groggar fick jag ur mig allt jag ville ha sagt till min kära kollega.
Kändes bra att det fanns någon mer som visste vad det innebar. (på jobb)
Fanns mycket att prata om, hade nog kunnat fortsätta prata ganska lång tid in på morgonen
om det inte varit för att vi skulle möta upp hennes pojkvän och fylle äta, vilket var väldigt gott :D

Jag kan säga som så här :
Jag känner mig mycket mycket bättre, sen de senaste 2 dagarna.
Jag ignorerar och blockerar det mesta som har med det att göra.

Jag känner mig lycklig (igen)
Jag har annat i mina tankar och mina vänner/kollegor pushar mig till annat.
Ser fram emot firma festen nästa helg :D
We are gonna rock =)

Jag kände styrka när jag cyklade hem, solen är på väg upp, låten gick igång.
Jag var glad. Det var ju ändå "vår låt", MEN FUCK DEN!!
Jag lyssnade på "BitterSweet" och jag kände inga känslor alls.
Minnen och ALLT är raderat.

Jag känner däremot styrka av självförtroende och ego,
och tänker mkt på filmen "en djävulsk romans". Cruel Intentions.
För er som har sett den. Skit gammal, men jag älskar den verkligen =)
Den får mig att visa att jag är mycket bättre än dom äckliga människorna.
High Five till mig!!! :D
Känner mig som Reese Witherspoon i bilen, fan va mäktigt det känns.



Du har inte lyckas knäcka mig. Bara nästan.
Du kommer aldrig att lyckas, du kommer aldrig få det du vill ha.
Jag är tyvärr sjukt mkt bättre än dig :)

Jag står på toppen på berget och skriker Ronja Rövardotters vår skri.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

Jag är så glad över att jag är själv och vet ni vad?
även om man saknar någon en söndag kväll att mysa med någon så är jag
så sjukt stolt och bekväm med att vara själv. Jag älskar det.

Imorgon är det ännu fler nya tag.

Sms idag : "Ska du ut och ragga med dina förföriska hund ögon"

Love all my homies that loves me back :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0