B a k i s D e l u x 3 0 0 0

Jag säger inte mer än FY FAAAAAN!!!

Jag är så sjukt bakis idag.
Festen igår på CPH MANSION var riktigt fet.
Men, det kändes som om jag var fullast på stället.
Jag vet inte vad det kan bero på, men jag antar att jag ätit dåligt.
Har svept drink efter drink som saft och var inställd på att bli sjukt full, kan ha med saken att göra.

Jag var på G som fan,
antar att det också kan bero på att man kanske varit lite psykiskt ostabil sista tiden,
och att det kanske blev "för mycket" när man väl känner sig stabil igen??

Vi svenskar åkte hem till Mette, och där va vi 10 st som sedan tog en
VIT HUMMER LIMOUSINE till stället.
Den va riktigt fet och när vi kommer in e där en
såpbubbel-maskin som sprutar bubblor i huvet på en.
En discokula som var formad som en stor människokropp som snurra. sjukt cool.
Stället var enormt, men väldigt få toaletter =(

image551

Hummer Limon!!

image552

Baren i bilen. Champagne Lyx!!

image553

Jag o Jesper....det lilla lammet.
När jag vakna imorse så va denna som bakgrund i min tele.
Antar att Jesper lekt med min nya tele igår?

image554

Jag o Cissi på väg hem till Mette.

Jag är verkligen totalt kär i min nya klänning.
Helt underbar. Jag bär aldrig klänning annars, men denna va så jävla snygg.
Och dessutom älskar jag den ännu mer för att jag kunde köpa den en strl mindre än va jag brukar.
Halvlång mörkgrön tubtop klänning med en stor tiger på från H&M,
svarta leggings under och svarta pumps. =)

Jag har verkligen bara sovit, vilat idag. Va ute en runda med My och åt glass på Dolce Silica.
Låg då på bänken i hennes knä i solen och blev pillad i håret och höll på att somna.
Mysigt som fan!! =) *My, du e så underbar*
Vi fick oss en rolig syn iaf.
Gubben som packade bilen från loppisen. Han höll på typ en halvtimme.
Han blev aldrig klar, en så välorganiserad man har jag aldrig sett hahahahhaha!!

För övrigt fick jag en promenad med en annan "vän" och ett litet samtal.
Fanns kanske inte så mkt att säga. Känns bara som om all kärlek för vänskapen jag hade,
har suddats bort. Visst finns det kvar, men inte på samma sätt.
Sen blev det pizza och tv.

Det luktar sura räkor i min lägenhet, och då luktar det inte gott ska jag säga er.

image556

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0