ä c k l a d

Idag den 7/5 2008, har varit en av dom värsta dagarna i hela mitt liv.

Jag har aldrig någonsin i mitt 23 åriga liv känt som jag gör idag.
Jag är så äcklad så jag vill spy.

Jag känner mig bara så SVIKEN, lurad och rent utsagt äcklad.
FY FAAAAN va smutsigt.
*TVI, loskar upp i huvet*

Jag har ALDRIG i hela mitt liv sagt och menat det på blodigaste allvar,
sagt att jag hatar en människa så mycket,
men jag HATAR dessa 2 människor.
Och bara för några månader sedan så älskade jag en av dom djupt.

En har fått på käften idag, och en annan kommer få det en annan dag.
Dom förtjänar båda två att ruttna i helvetet där dom båda hör hemma.

Allt är oförlåtligt och kommer aldrig att kunna göras ogjort,
och misstag finns inte i min värld sorry.

Jag är bara totalt knäckt. Mina ögon är alldeles uppsvullna.
Bröt ihop på jobbet och fick gå hem.
Gick då direkt dit och loska denna person rakt i fejjan och lite till...
Det kändes sjukt skönt ... Alldeles underbart.

Imorgon ska jag DIREKT på läkarbesök ska jag konstatera....

ÄCKLIGA HOROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps. att anmäla ett sms som
hot, lycka till baby, lycka till!!!
Och såra har inget med saken att göra, inte när det gäller dig,
du är bara smuts i mina ögon,
för jag skiter blanka fan i dig, och en ursäkt godtas EJ!!!!
WAKE UP din lilla fjortis hora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0