lördag kväll....



Ja det har varit en lång dag men den har varit extremt rolig.

Och STRESSIG!!!
För det första ska jag säga att jag har nog aldrig åkt så mycket tunnelbana förut
och att London fascinerar mig verkligen. Helt otroligt. Jag är kär i LONDON!! :D

Det tar lixom aldrig slut, finns folk vart du än går och saker att göra osv.

Jag storm trivs. =)


Dagen började med att ta oss härifrån där David bor i Bethnal Green (ghettot ;))
Stört skönt att Brick Lane låg typ gatan bort iaf ;)

Tog oss in till Tower of London, som David trodde var Big Ben.



 Men ikke sa nikke. där åkte vi fel, men fick se en sevärdighet iaf. :P

Åkte runt, och yrade lite och sen åkte vi till Camden Town, där vi käkade sen frukost. 
Smoothie på ett ställe och bagels på ett annat. Gick och kollade runt på de flummiga affärerna.
        
image413

Handlade gjorde typ bara David haha.
Han var dessutom väldigt stressad för att vi skulle möta upp hans flickvän i Notting Hill
där hon var med sina vänner, innan David skulle börja jobba.

Camden var jävligt fett och vi ska nog dit senare ikväll när vi ska ut.

Där var alla sorters människor, men jag gillade omgivningen. Helt sjukt ball!

Fick dock endast köpt ett par sol brillor ... men jag har imorgon o måndag på mig med......


Hans brud var jävligt söt och trevlig och ska nog med ut ikväll med,

tillsammans med alla dom andra. =)

Jag och David gick till hans jobb efter det och en liten fika,
tog sen någon öl innan han började jobba och jag stannade kvar, i ca 3 timmar ....
snackade lite med dom som jobbade där och några amerikanare.
(som är sjukt mkt lättare att förstå än engelmän) haha.

Sen var jag full, kände att jag ville hem och göra mig i ordning och
duscha osv innan vi ska ut ikväll så man inte blir föööör full ....

Så jag begav mig själv ut från Notting Hill ut och tog tåg osv.

  


vilket jag klarade jävligt bra =) När jag hoppade på tåget var det helt ok väder.

När jag hoppade av däremot så ösregnade det. =( Jag gick inom Mc. D. och fick i mig en

Big Mac & co, som vi säger i Sverige.
Men när jag sa det i kassan så tittade hon på mig som om jag var dum i huvet.
Haha. SÅ KLAAART säger man inte så i London. Då säger man bara MEAL.

Jaaaahaaaaaa... simpelt att veta lixom??

Så jag traskade hit hem till David i regnet och käka min burgare och nu sitter jag här.

I denna lägenheten... --------->

Lite små full och vill in i duschen. Får se om den funkar för det gjorde den inte imorse iaf :(


Smell u later aligator =)

image416

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0