konstiga saker man inser

Ja märkliga saker....man bara inser ibland...

TYP: Jag gillar inte smörknivar av trä, dom e jobbiga att ta i.
Jag har dock själv 2 st hemma men dom e väldigt slipade och oljade.
Men annars HATAR jag smör knivar av trä. mina händer känns torra.

Det andra jag hatar e FROSTAT GLAS. Ooohhhh det skriker i kroppen på mig.
Det river i min själ när jag känner det frostade glaset rispa emot varandra.
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.............


image400

ooohh .. jobbig bild jobbig bild...

Är äntligen helt frisk. Har varit på Willys och handlat en massa.
Lyssnar på "I´m too sexy", gör lite moves.
Och gör i ordning på mina hyllor med glas och tallrikar.
(I mitt så kallade kök)
Har ALDRIG gjort det sen jag flytta in så det behövdes damma lite kände jag.

Kanske ska basta med Miche och nånna från hans jobb ikväll.
Blir dock ingen dricka för min del. Magen e super dålig.
Mat e inget jag föredrar just nu men jag har fått i mig 2 mackor iaf.

Så... åter till städning och fixning.

RASTLÖS och ingen vill umgås :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0