Första dagen.


Känslan.Lyckan. Underbart. Att bara komma bort.

Jag var lite nervös innan resan igår och det var mycket jag skulle hålla reda på.

Men så fort jag satte mig på tåget in till Kastrup så hade jag inte samma känsla som jag brukar ha när jag åker det där förbannade tåget. Det kändes skit bra.

För en gångs skull.


Väl på flygplatsen projekterade det lite.

Hade inte betalt för bagage så fick gå och betala det i en annan kassa först.

Sen funkade inte mitt kort så fick gå och ta ut kontanter.

Sen tillbaka igen och få mitt boardingkort och bla bla bla.

Men i slutändan funkade allt ok. :D


På flyget så sitter jag ytterst, bredvid mig sitter en döv tjej och på andra sidan gången sitter hennes väninna.
Och de höll på att "snacka" med händerna hela tiden.

Och ja, jag kände mig elak för tänk så hade jag jag varit döv och varit tvungen att komunicera med händerna?
Jo visst hade jag lite skuldkänslor men vaffan....

Ja, men hade de då inte varit döva så hade de säkert nog suttit och pladdrat heeeela resan.

Men jag höll på att få spel.
Om ni har sett Ally Mc Beal någon gång, så när hon tänker på saker och ting så ser man nästan att dom blir verkliga. (hennes tankar då alltså)

Så tänkte jag, att jag tog hennes huve och slog det i sätet framför.

Speciellt när hon sätter i sig en massa godis kola i munnen och ska komunicera med sin vännina på andra sidan. Rör vid mig hela tiden och smaskar konstant.

Sjukt jobbigt. Men jag va bara tvungen att hålla masken.


Well. En Ny dag. Igår va lång. Nu ska jag och David på upptäcksfärd i London.

Ska bli sjukt fett!!! =)

image412


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0