T y s t n a d

Jag hatar tystnad.
Jag är inte på lika bra humör som innan idag.
Sorgligt, men sant.
Jag hatar även regn & åska.(tur jag missade den igår)

Min dator behöver ett internminne.
Och en fet uppgradering.
HJÄLP NÅGON?
Jag e tjej, fattar ingenting.

Ibland ställer jag mig frågan om vad jag håller på med?
Ja, jag vet inte ibland faktiskt.
"LIVE LIFE TO THE FULL" som Cognac reklamen säger ;)
Försöker leva livet, men där e alltid nån jävel som försöker förstöra det.
Går väl bra hittils.
Men det kommer bli problem sooner or later.
Jag är orsaken till en del.
Men jag försöker skita i det.
Gå vidare.....

Kom nyss hem från jobbet.
Ska sätta igång en rulle nu i sängen och sova hade jag tänkt.
Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag sitta och fundera ett tag till.
Känner mig lite hungrig.
Hade behövt få lite kärlek. Lite kramar.
E väl inne i en känslig vecka elle något.
Antar att det är mensen.... :S

Imorgon är det träning som gäller.
Oh, vad Göran kommer bli glad att se mig.
HAHAHAHA. Kanske inte...
Han dödar nog mig om jag säger vad jag ätit och druckit de senaste 3 veckorna!!
Nej ser fram emot att peppa mig själv igen.

Nu ska jag börja med diet igen.
Undantaget e ju spriten, tyvärr så gick det inte!!

Knull o kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0