P e p p

Nu börjar det kännas PEPP igen.
Inte jobbat på ett tag nu med tanke på min hals och röst.
Wünderbar!!
Halsen börjar bli bättre dock.
Och jobb på tisdag igen.

Jag börjar komma in i flashbacken från "sommaren 2006".
Detta kommer bli en underbar sommar.
Igår började dagen redan kl 09.00.
Ut i stan. Handla jeans. Mina fiiiiina Levis Twisted (dom gamla) 1100:-

image634
Handla 2 påslakan på Hemtex, skit snygga i satin.
Pris innan 1100 för 2 st då, och jag betalade 400 för båda!!! :D
Sen mötte jag upp Lina i Kungsparken. Sola lite, tog en öl.
Åt en glass, sen åkte jag hem för att göra mig iordning o färga håret.

image623

Lina i parken :D

image622

Kära Kungsparken :D

Sen var det grillning i Lund på kvällen.
Max har dokumenterat ALLT i närheten och va som händer/görs osv.
Så bilder lär läggas upp här. =) (om jag får bilderna med andra ord)
Har ju en del själv men, kommer väl fler? :P
Max hämtade iaf upp mig.
Sen provade vi att köra via min GPS i telen i hans bil.

image624

Funka alldeles utmärkt. Här bor jag!!

image627

Maten va god. Synd dock att jag inte fick all min mat... =(
Max njöt av sin äckliga flinta stek.
Den var riktigt äcklig faktiskt. hahahaha...

Sen efter maten blev det mycket dricka, oooooch så började sommaren igen.
Fritidsgården var öppen igen hemma hos Lee.
Efterfest hos mig så klart. En låg på en madrass på golvet,
och 2 i sofforna och resten sov i min säng, alldeles svettiga.
Jag älskar det. Helt underbart mysigt !!

Ser ut som fan gör det här med. Haha.
Vi somna alla runt 5 på morgonen, och vakna segt därefter kl 9.
Sega, kolla på barnprogram (humorn e ganska låg när man e bakis)
Sen gick jag in och la mig och slumra om igen en stund.
Och fick närhet. =)

Sen vaknar man och tror att man sovit bort hela dagen.
Vi hade tur. Klockan var bara 11. =)
Så det bär av till beachen. Lomma 2008!!
Först några tripper in på Lidl, Statoil för att handla mat.

image630

Johan med mina "SLIM" ciggaretter och solbrillor.
Lika snygg som alltid :D

image631

Johans kompis Mats, (Masse) i ett par solbrillor som gick sönder, sjukt söt! :D


image632

Här har ni mig i min nya outfit, försöker va lika cool som alltid :D

image633

Allvarliga Svenne hur söt som helst i dom ihåliga glasögonen :P

Årets första dopp i havet gjordes av mig idag.
Sjukt skönt faktiskt.
Har bränt mig lite på ryggen, men det e sjukt najs med färg.
Känner mig så PEPP alltså.

Fast inte så skoj att vara bakiskåt själv.
Och speciellt inte på stranden.
HAHA.

image629

Här har vi My på plajjan Lomma Beach.
I bakgrunden har vi vårt coola flygplan från TNT som jag snodde av MAX :P
Tyckte denna bilden va så skön.
Riktig sommar bild.
Steker i solen och njuter, som jag skulle säga precis samtidigt som My :

DETTA ÄR LIVET!!!

För det e fan livet alltså, jag vet inget bättre än när man är ett gäng.
Solar, badar, grillar, umgås. Fy fan va det rockar!!

Nu ska jag hoppa in i duschen...
Dags för grillning igen.
Puss och Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0