P a r f y m

Sliten Lee på jobbet.
Trött.
Sovandes.
Lunch : Vrål mätt på världens största KYLLING SALLAD!



Hem.
Hämta ut min fina Adidas tröja.
Nu är det Yoga som gäller.
På med tränings kläderna.
Sen är det matchen som gäller ikväll.
Folkets park.

Katten har varit lite tyst.
Letade.
Hmmmm...



Hon smälte in i den nya mattan.
Hon gillar den =)

Jag luktar herr parfym idag.
(Jag och Robban på jobb prova lite)
Oooohh.. det luktar såååå gott.
Världens bästa herr parfym.
Jag kan veeerkligen inte hålla tassarna väck då.
GAH!!!
Vilken säger jag inte... HAHA!



Puss på rumpan =)


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Lee!!!!!!! Jag vill BARA KRAMA dig nu!!!!!!!

Läser mellan raderna och blir lite glansig i ögonen. Vi är så lika så du anar inte gumman!

Come Home!! Och du? Jävla ryssar! tummen ner

2008-06-19 @ 00:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0