O n s d a g a r .....



Vad fan hände igår?

Sophies idé, vi drar till Debaser och dricker några öl.
JAVISST!
Kvällen börja med att jag möter upp Max,
han har då hittat en gammal Lindeborgare, Robin Bergman o hans vän.
Sophie o Niklas kommer, är nykära och riktigt tuttenuttiga
Max saknar Jossan
Jag och Chambers är bittra.
Sophies kock kollega Tobias och hans vän Elvis va med, försvann LIGE PLUDSLIGT!
Ett tu tre, så har man suttit där från kl 19-01.
Några öl,cider och drinkar senare....



Hallon Mojiton, den som satte igång mig!!

Drar till Etagé för att Chambers hade några Mexicanska
små slampor han skulle ragga upp där.
Och med hänger jag, själv tjej. (som vanligt)
Ålder 18. Uff. Lamm. Inget för mig.
Efterfest hos Lee, fritidsgården, så klart =)
Chambers fick inte till det, dom tog taxi hem halv 8 imorse.
Dom lämna dock en cd, som DJ:n spela på Etagé igår. Grym musik!
Den ska jag fortsätta spela ;)
Vi har sovit heeela dagen fram till 16.30. Hela dagen är borta!
Jag har ändå varit uppe och duschat och suttit lite vid datorn osv.
Om en timme ska jag iväg hem till Annica och laga middag och titta på fotboll.
Har lite smått ångest, att dagen har flygit iväg.
Ska jobba imorgonbitti därför.
Hade velat ligga hemma och ligga sked med någon istället.
Spoona is the shit.
Ohh, jag vill verkligen.

PS! Håll utkik i Metro tidningen på fredag.
Den kommer ut rix, så får så om man e med.
Men där va en fotograf på Debaser som fottade oss som faaaaaaaan.
Säkert 100 bilder... haha.
Va nått reportage om uteställen =)

Well, nu e jag trött i huvet. och bilder har ni här.



Me, Jennie, David & Chambers



Jag och Chambers kör ZOOLANDER posen inne på Etagé!




Määäääx o Moi!



Niklas och Sophie, dom små nykära sötnosarna :D


Kommentarer
Postat av: Hartler

Lätt att det är veckans ord! Det vill säga att jag om ingen annan kommer att använda det extra mycket denna veckan =)

Grymma bilde btw. tyckte nästan att jag var snygg på den bilden ju!

Mitt meddelande på din telesvar måste varit typ 1 månad gammal, var det inför grillfesten då eller?

2008-06-27 @ 01:23:28
URL: http://hartler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0