M ö r b u l t a d

Ja idag va det då MASSAGE som gällde.
Massage låter mysigt.
Men akk så fel jag hade.
Men jag visste det, och det var hårda tag jag ville ha.
(Låter nästan lite perverst haha)
Jag blev praktiskt taget mörbultad i en timme.

Han säger:
- När du reser dig upp kan du vara yr, känna att ryggen stramar,
känns som att du bränt dig i solen,
ha träningsvärk som är 5 ggr värre än en vanlig träningsvärk
och känna dig alldeles öm i hela ryggpartiet/nacken.
Och att du kan få blåmärken.

Jo tack för det.
Jag e blåslagen, och har sjuuuuukt ont av ömhet i ryggen.
Snyggt på beachen lixom.
Det känns dock skönt, för att min hållning känns bättre.
Men det krävs nog några gånger till att gå till han.

480 kr e inget man vill lägga ut VARJE DAG!
Plus att jag ska låta kiropraktorn knaka min rygg oxå.
Men det är verkligen något att rekomendera.
MALMÖ KIROPRAKTOR KLINIK.

http://www.malmokiropraktorklinik.se/

För övrigt så var jag och Zanna på Ikea idag.
Fick inhandlat soffbord och tv-bänk :)
Har meckat hela kvällen med det, Jag och Sophie.
Det tog sin tid, men det blev jätte fint till slut. =)
Jag fick ett X antal spel på jääääävla Ikea skitet, men jag lyckas alltid till slut.
Inga söndriga bord längre, och inga förstärkare som står på golvet :D

image663

Här på denna bilden lackade jag ut.

image664

Myyyycker bättre än det gamla.

image665

Ett HELT soffbord :D
Ska sätta in lite bilder i det hade jag tänkt mig.
Sjukt fett, men ett senare tillfälle dock...

Kommentarer
Postat av: BitteMamman

Hörru´duru´...lite mörka bilder.
Det hade varit kul om man såg hur möblerna såg ut eller måste jag komma hem till dig och kolla in dem live? hihi Jag förstår att du hade brått att lägga ut dem så fort du blev klar med monteringen *ler* Men ta nya bilder i dagsljus istället...*nyfiken*
Kraaaam - vi ses snart

2008-06-04 @ 11:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0