L o m m a

Nu ska jag till stranden.
Lomma beach blir det.
Fick ett erbjudande om att följa med till Dalby stenbrott.
Jag tacka snällt nej.
Pga att jag inte gilar Dalby, vill ligga på en strand.
Och dessutom med en maaaaaassa killar.
Nej det hoppar jag och ligger och fläskar
mig med Jossan, Max och Sophie istället.
Mår fortfarande lite kasst.
Inte bakis, men många tankar som snurrar i min skalle.
Borde städa här hemma.
Sjukt svårt att vara hemma när det är så fint väder ute.
Och nu kommer vi in på det jobbigaste.
TRÄNINGEN!!
Jag saknar det oerhört.
Jag vill bara ut och springa en lång runda.
Men ikke sa nikke. Jag får inte.
Va tom. inne på gymmet och prata med Göran.
Han schasa iväg mig hem igen. =(
Lite pinsamt faktiskt.
Men jag känner mig kry. Jag vill trääääääna juuu. =(
Jag får bara va ute och gå. Jo tack tjena!
Av att bara ligga ute och slappa, äta flott, och dricka sprit i nästan 2 veckor -
BLIR MAN SJUKT SEG AV. Och man känner sig helt FET!
(JAJA BRUD NOJJA)
Men det e sant. Spriten fuckar så jävla mkt....
Jag vill bara börja träna nu igen, kläderna börjar påverkas. GAH!
Nej nu e det playan som gäller.
Får bli brun stället så man blir lite snygg iaf =)

Puss på rumpan alla



Sorry Ladde, va tvungen att sno denna från dig. =)
DEN E HELT HILARIOUS JU :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0