L a c k

Fan va jag blir lack....
Jag hatar kärlek....
(eller nej, eg så älskar jag den)
men idag så flippar jag.
Alla, ALLA, verkligen AAAAAAALLA hånglar runt idag.
Jag ligger här i min säng.
FULL, GLAD, Och kör alltid den vanliga jävla trippen hemåt.
*traskar genom stan*
Bla bla bla bla...

Fick långt om länge ta ledigt lite tidigare från jobbet idag.
Kommer hem, stressar o gör mig iordning...
Sophie,Niklas,Lina,Mia och Mikael (?) kommer hem till mig.
Blir fulla. Drar till Möllan. Åker galna svart taxis....
Drar till Harrys (för första gången i mitt liv)
Besvikelser...
Drar hemåt. Först BK dock.
Jag ska jobba idag och fram till nästa fredag.
Jag hatar mitt liv just nu.
FITTJOBB!!!!!!!!!!!!

*har mens,kan nog va gnäll därifrån*
Eller så e jag så jääääääääääävla trött på killar.
Snack snack snack och åter snack.
Iiiiiiingen verkstad.
Det enda jag hör e bla bla bla bla bla....

Det enda roliga ikväll var att jag stod i baren inne på Harrys.
Tar en beställning av - ingen mindre än LISA.
GOGO LISA.
WTF . Sexiga Lisa. Sjukaste tjejen.
Färgat håret blivit blond och singel igen.
Oj oj. Sjukt söt iaf. Beställde så klart en LONGISLANDICETEA.

Jag säger bara en sak.
Ska ni beställa denna drink och ha den bra.
BESTÄLL DEN IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINTE AV LISA.
Den smaka baaara sprit.
Shit alltså det va nog en 20 cl sprit i den alltså. Jösses.

Nej nu ska jag sova.
Jävla horor e vad ni e. Allesamman!

Jag e såååååååå arg på er.
Jaaaa... ja e det alltså..

på riktigt.
Men min nya tröja va snygg.
Inte fick jag visat den inte...

GAAAAAH.

Synd det inte va samma hemgång den gången.
Saknar gatumarchen vi brukar gå.
oh.
Saknar allt som har med dig att göra.


FUCK YOU

Kommentarer
Postat av: soffan

sssååååååå jävla najs o hångla!!! im doin it, doin it and doin it well!!!!

2008-06-17 @ 20:30:19
URL: http://guidedbyvoices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0