D e k i s

Hej...

Börja med att lyssna på den medans du läser.
Känner du dig lika glad och på G som jag så e du lika pepp som mig :D



Sommaren har dragit igång på riktigt.

Jag är peppare än peppast.

Under 3-4 dagars tid har jag druckit sprit.

Men jag njuter till fullo.

Lyssnar på Markus Krunegård - Jag är en vampyr.

"Hela världen är så underbar"...

Därför jag va tvungen att lägga in den.
Har fastnat för den.
Pepp som fan!

Katten sprang precis rakt in i sängen. HAHA!!

Jag ligger i sängen och är sjukt dekis.

Och sjukt bakis.

Borde byta lakan...

Nej nu blir det inte mer dricka på minst en vecka haha.

Borde äta mat.

Har blivit en hel del hämtmat sista tiden.

Men mitt ekonomiska oberoende gäller inte längre.

Max en vecka sa jag ju. Haha. :D


Elins studentfest var sjukt hilarious.

Stämningen var på topp.

Men jag gick sedan hem till en ensam säng,

medans de andra gick ut till Hipp.

Kände att 18års gränsen va inte min grej.

Mat


Maten var så sjuuukt god hemma hos Elin :D



Grattis gumman!!

     

Igår var för övrigt också helt sjuuuuuuk.

The Rumble/Nöjesguiden på Amore med Miche och hans syrra Mina.

Skumparty, jag lukta tvättmedel delux.

Riktigt roligt, men jag har blåmärken överallt.

Har tydligen ramlat lite överallt och minnet va fan inte på topp.

Men vi ramla allihopa. :D

Mina skrapa upp hennes nya jeans. haha.

Har nog blivit skallad av Miche, jag har en bula i pannan.
Minns att vi fightades haha.



Från Miloo.se, minns dock inte att jag drack öl där inne. Tydligen..... ?



Mina beställer en drink, bara EN!! Miche tar nog 2 tror jag... haha..



Denna bilden hittade jag på min mobil. HAHA. Helt sinnes.
Minns att jag tyckte dom likna dum & dummare så jag va tvungen att fotta dom.
Dom ställde glatt upp på bild. Jävla härlig stil iaf. HAHA!



Va tvungen att lägga in en ego  bild. :D
Klippte till luggen på 2 röda. Sjukt bra och rakt resultat. Eller? ;)

För övrigt har jag mest solat och badat.

Ganska brun nu känner jag.
Fast har till på onsdag på mig, då jag börjar jobba igen....

Gah, jag vill inte, vill inte, vill inte, vill inte.
Lite kallt ute i Skanör i vattnet.
Vi har sysselsatt oss med fotboll med små ungar.
Byggt sandslott.
Spelat boule.
Läst "HÄNT EXTRA"
Och ätit bullar och flott.
Sånt man ska göra på stranden.
Sjukt najs.

Sommaren 08 kommer va flashback från 06, jag vet det!!

Misstag nr 1 har gjorts.

Men jag bryr mig inte så mkt, tycker bara att allt e rätt sjukt.

Helt jävla cp, rakt av.

Fast jag ångrar inget.

Man lär sig så länge man lever.

Jag är som sagt peppare än peppast just nu.

Jag e faktiskt sjukt pepp på att dra till Lorensborgskrogen

och sjunga kareoke. =)

Har diskuterat det med dom kära väninnorna och dom e pepp!

Det va så länge sen ju.


På tal om nått helt annat - Fan va jag älskar avokado.

Jag hade fan kunnat leva på det.

Man kan äta det när som lixom.. :D
Nej nu ska jag sova.
Puss o knull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0