T i v o l i

Känn Pepp.
Pepp. Pepp. Pepp.
Kom på att Timbuktu sjunger en låt om Pepp.

Jag kan känna att jag ÄLSKAR JOSSAN O MAX!
Och vet ni varför?

För jag vet inte vad jag skulle gjort utan dom igår.
Jag ville inte, för jag va inte pepp på något.
Men dom peppade mig med en massa roliga sms,
Dom tog taxi hem till mig, slääääääpa med mig ut
och peppade mig med inträde till Tivoli i Dk.
Tro mig, jag kan vara sjuuuukt svår.
Och att jag inte ger mig, men dom lyckades.
GRATTIS!!!

Och ut från skalet kom lilla Lee....GLATT!!!
Vi åkte karouseller och lekte, åt spareribs (värsta american junk food)
vann en massa gosedjur och bara umgicks.
Ni e så retarded så att jag bara vill krama er =)
Helt underbara...

Tack båda för igår!



Jag och min pojkvän har en underbar tid inne på Tivoli i Köpenhamn.
Helt underbart. =) Se som han njuter med mitt sällskap.
HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHA



We got laid. :D
(det är ett talesätt med de där Hula-Hula banden, så ni vet)



Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Lilla gumman! JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!

2008-07-09 @ 13:45:30
Postat av: Lee

Älskar dig med mammsingen

2008-07-10 @ 08:23:16
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0