T e q u i l a

Vad hände?
Jag fattar ingenting.
Sån tur e så har man en mobil där det finns både videofilmer och bilder från igår.
Själv så försvann jag in i en svart dimma igår, med sjukt stora minnesluckor efter mina tequila shots.
Tequila. Bara säg ordet. Det låter farligt. Jag blir rädd, men ändå så ger man sig in i det.
Jag e proffs på att ge mig in i saker som jag inte borde.
Jag vet att många saker jag gör/säger är fel, men jag pushar mina gränser till max hela tiden.
Efter min semester ska jag ha en vit månad.
HAHA *skrattar*
Jag minns inte ens att jag skrivit blogg när jag kom hem inatt.
Videofilmerna jag har är ju bara, ja... det finns inga ord för dom.
Jag ÄR STÖRD!!!! (men jag gillar det)
Och du vet om att du gillar mig med, lite störd (not shaken) =)
Nu drar jag till Bo01.
Det va en hilarious kväll igår.  Det jag minns. Haha.

JÄVLA TEQUILA!!!

Btw.

Har fått bilderna från BodyPumpen.
Äntligen.
Max, här e så att du kan mobba din bror Johan.
Johan e fan bäst på BP!
Hilarious.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0