S p r i n g

Spring i benen...

Idag är jag så jääävla trött på mig själv alltså.
Jag tänkte dra ut och springa en runda innan jobb.
Själv kan jag tycka att folk bara springer ifrån mig :S
Men det är väl så?
Ingen som klarar att man är så som jag är...
Ja vad är jag egentligen? Fann inget ord.. Framfusig? På? Öppen? Framåt?
Eller helt jävla dum i huvet helt enkelt?
*Pustar ut och vickar på huvudet*

Ja jag får dra ner till gymmet istället idag för det är cp varmt ute.
Varför har jag inte semester nu istället?
Vill springa och springa och springa tills jag svimmar.

Mitt enda stora problem just nu är min vikt.
Men hur många brudar e det inte som säger så?
Jag har väl haft problemet sen jag var liten.
Jag är inte smal, för er som tror det.
Jag pendlar upp och ner hela tiden dock.
Men kommer alltid att ha mina former,
vilket jag är väldigt glad över att jag har dom iaf på rätt ställen.
Ass and Tits då med andra ord.

Jag kom igång med träningen jätte bra och tappade 10 kg på ca 3-4 mån.
Och va hände sen?
Jo jag blev sjuk, jobba och sen hade semester.....
Och så var allting kört ÄNNU EN JÄVLA GÅNG!
Nu är det friska tag igen. Men det är hårt när det e fint väder ute.
Och jag prioriterar sol och bad istället.
Ibland nästan önskar jag att jag hade anorexia eller något.

Jag hade ätstörningar när jag var mindre, men då sågs jag inte som liten
jämfört med alla de andra, ser jag bilder idag så ser jag ut som ett skelett.
Sen började man dricka sprit och man la på sig hur mkt som helst.
Och sen dess har det aldrig försvunnit.
Min kropp är CP! Och Jag likaså!
Mottot var att se ut som dom i "CALL ON ME" Videon.

Nej. Jag ska fan sluta dricka. Helt ärligt. Jag PALLAR INTE MER!

Känner mig ganska EMO idag.
Allt e skit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0