E m o - O r a n g e

Nu har jag lite tid över till skriveri.

Kollade min garderob.
Bh:ar. Svart. Svart. Svart. Svart.
WHAT THE **** ??
Har jag inga bh:ar i andra färger?
Hmm.. 3 av 20 e annan färg typ.
Jaha, då blir jag svart idag igen?

Stressad dag idag.
Solning, träning, städning, ätning.
Varit lite arg pga att först kunde jag inte ladda ner Adobe Reader till datorn.
Sen så fick jag lite pepp o hjälp och blev glad.
Men sen kunde jag inte få igång min "netbank" som det heter i Danmark.
Jävla skit system dom har.

Nu väntar jag på Maja som ska hjälpa mig att få bort mitt oranga hår.
Så det blir mer blondt istället.
Jag ångrar nästan mig att jag gjorde det,
fast ville ju inte ha min dassiga mörka färg.
Och jag är ju faktiskt naturligt blond ;)

Men FAAAAAN va jag hatar mitt hår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas det blir skoj ikväll iaf.
I värsta fall så får jag gå med keps eller cowboyhatten på. 
Hmm.. vit månad va det ja? *host host*
Har fixat högtalarna nu iaf =)
Soffan får ha kvar överkastet idag känner jag om det e fest.
Inga rödvinsfläckar i den vita soffan inte.

Ska jag vara helt ärlig?
Jag ser fram emot den veckan efter att jag kommit hem ifrån Dublin.
Varför? Jag är nog bara ganska nyfiken =)
Fast inga förväntningar...

Nu ska jag klä på mig hade jag tänkt.

Kyss på pannan!




80 tals festen.
Emo Lee.
Gnällig på datorn som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0