N o B r e d b a n d

Här sitter jag, i min soffa, med min dator, utan internet.

Det försvann idag. Uppsägningstiden var slut.

Det roliga är slut, gratis internet i 3 mån tackar man inte nej till.

Imorgon ska jag direkt ner till 3 och täckna nytt.

Ändå sitter jag här med min dator, kan inte låta den vara.

Jag har kommit på mig själv, jag är en datanörd!!!

Nyss hemkommen från jobb, ätit 4 knäckebröd,

druckit lite té och tittar på sex and the city.

Känner mig ganska bra idag.

Känner mig lite som Carrie just nu, med sitt skrivande.

Men jag vill ha hennes fina vågiga hår också.

FAN att jag inte kan parmaneta mitt hår.

Vill ha, vill ha, vill ha...


Tyvärr är Mister Big ute på språng och har ingen aning om vart han är.


Idag på jobbet fick man besök.

David skulle till London och flyget var försenat.

Så han höll mig sällskap i kassan typ en timme.

Trevligt :D Tur att man inte hade något att göra typ.

För övrigt så träffade jag Joz och Sophie istan igår.

Käka på Jensens. Gnäll gnäll och mat.

Sen lite shopping, och sen beslutade vi oss för

att det va dags att gå hem till Max och dricka drinkar.

Konstiga hallondrinkar med soya grädde, vilket inte smaka hallon! :P

Och så klart Mojitosen.. =)

Fick även mycket trevligt sällskap!


Imorgon blir det TRAVLT för mig. (mycket att göra då med andra ord)

Måste lämna in min dator, kolla soffan, fixa bredband och ja gud vet vad.

Snart semester. Ska bli skönt.

Börjar få ont i ryggen av den jävla kassan.

Nytt jobb kanske?


De enda tankar som far runt i mitt hvuud just nu är att resa.

Varje dag. Om och om igen.

Båt. Tåg. Flyg. Bil. What ever.

Segla jorden runt hade ju fan varit det bästa.

Visst har man haft diskutionen innan, men det händer aldrig.

Älskar båtar. Men ja, inte direkt att jag varken har en båt eller har råd.

Just nu kan jag känna att allt utanför Europa lockar mest.


Inden är sjukt billigt.

Thailand likaså, men där e sjukt många svenskar i Thailand, palla lixom?

Fast jag kommer göra det förr eller senare. Vill dock inte åka själv.

Mycket USA som surrar, och roadtrip lockar som fan.

USA is the shit.

Varje gång en Amerikanare kommer på jobbet, blir jag helt till mig....

Ooohhhh...

Fast mest inne på Karibien o Västindien och där.... Ooooohhhh....


Sitter och kollar på en film på tv 3.

Typsikt amerikansk.

Ung kille som vill få ihop det med cheerleader tjejen som e snyggast i skolan.

Sen går allt utför, medans hans bäste tjejkompis får spel på honom för att hon är kär i honom.

Han är så dum att inte förstå osv osv, och det slutar med att dom får ihop det så klart.

Och finner kärleken. Som det alltid blir i sånna filmer.

Sånt e bara så typiskt, händer aldrig i verkliga livet. Eller?

Nu ska jag sova hade jag tänkt.


Sitter ganska rastlös.

Det e sällskapssjukan som börjar ta in...

Fundera på att.... oooooom... jag ska ha en kille.. så ska han va rastlös som jag!

Helst lite smådamp, men ändå kunna ta det lugnt givetvis :D


Oh, det gick att surfa på grannens internet.

YES. Uppdatering.

Godnatt... Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Natti :)

2008-07-02 @ 01:23:36
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0