L ä p p a r n a

Har insett att jag har ett beroende av Lipcyl.
Har dock minskat sen jag började använda det gröna.
Eehmm.. de dom använder i armén?

Kan det vara farligt att vara allt för lik någon?
Inte utseende mässigt då alltså utan i sättet?

Misstolkas det alltid när man har många killkompisar?
Jag ser dom som mina girls jag hänger med, inte alla då givetvis,
det finns ju vänner, sen finns det vänner.
Men Jag hatar att umgås med tjejer.
Tjejer e sjukt jobbiga.
Förutom jag då.

Kan man connecta med någon efter man träffat personen en gång?

Lee har blivit svår igen. Tjosan hejsan.
Nog på tramset.

Mitt internet är nere.
Surfar på grannens.
Jävla skit 3 kan vara, och säljaren säger.... det e din dator!
Grrrrr....

Säljare. Ja. Charmiga typer det där.

Ska upp om 6 timmar, då rullar bilen.
Känns som att jag ska sova i bilen.

Over and out puss från "PULLAN"
(fult namn) - hitta något bättre!!



Jason Mraz med Lucky.
Dagens låt.
Den surrar i min skalle.
Underbar.
Ljuva ord....
Den sötaste videon me, med Disney figurer. =)

Nu åker jag.. tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0