E m o L o v e ! ! !

Min mage mår inte bra av för mycket kaffe.
GAAAH BAJS BAJS BAJS!!

Har ätit sushi på Samuraj med EMO-gänget.
Dock en mindre med i gänget nu, ännu en gång.
SAD :(

Jag vet hur det känns....verkligen.
Samtidigt som jag inte vet vad jag ska säga.
Jag försöker peppa.
Jag känner smärtan med dig.
Och jag som trodde att jag var EMO för tillfälligt.
Kärlek alltså. *skakar på huvudet*
Jag kan inte säga annat än att du finner en ny en vacker dag gumman!
Även om det så ska ta 4 år. PEPP PEPP PEPP!!

Har fått min nya soffa idag.
Jag och pappa bar den upp för alla trappor.
Sjuuuuuuuuuuukt svettigt.
Hårdare än BodyPump de ni.
Pappa prutade dessutom på soffan från 3500 till 2800 :-
Jag skämdes som fan, men sen å andra sidan så sparade jag 700 :-
High Five till farsan!!! :D

Så nu har jag hållt på hela dagen med att städa och ändra om.
Mamma e på väg hit med Sara.
Ikväll kanske det blir MFF. Vem vet, får se.
Idag har jag haft 25 besökare hittils. FETT!!

Nu ska jag fixa ljudet till datorn hade jag tänkt.
Duscha lite och göra mig i ordning och se var kvällen bär.
Hungrig igen kan jag känna.

FILM ANYONE?

*pussa*



Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Puss på dig från Sara och mig love

Katterna diggade kläsbrädan skarpt!

Vi fastnade på Caroli inne i bling-bling-shopen..haha! Gud,vad vackra vi blev!!

2008-07-14 @ 20:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0