E M O - D E L U X

Fick besök igår.
Riktigt Emo besök.
Sen efter det fick jag en massa konstiga sms.
Men snälla!!!!
Idag är det jobb som gäller, igen.
Sitter redan och pustar.
Vill inte, vill inte, vill inte...

Ska bort med datorn till min moster Eva.
Ljudet funkar inte i stereon och sen virus program bla bla bla.
Så jag tänkte ändå handla på Willys så länge.
TONFISK o dasspapper.
Ska leva på det i några veckor nu hade jag tänkt.
Bra om man ska slimma sig lite, och träna.
Ingen sprit för min del på ett tag nu.

Jag ska inte bli EMO som vissa andra.
Som dessutom åker utomlands och sen kommer hem och wajnar på mig?
MIG? Vad har jag gjort?
"Hoppas att killen du träffat behandlar dig bättre än vad jag gjorde"
VAAA? Vilken kille? Har jag själv missat att jag har kille? För det vore ju något va...

Somnade i soffan inatt. Vaknade kl 03.00 av att datorn släcktes och tändes av sig själv.
Pga uppdateringar. Jag låg i soffan 5 min och så däcka jag.
Fett najs. Jag e helnöjd.
Pappa gnällde lite dock pga att den e vit.
Men jag har 2 överkast över den för tillfälligt. går lika bra.
Kom ju på att jag har katt också.

Sophie är tillsammans med Niclas igen. =)
Grattis sötisar.

Hade en underlig dröm inatt igen.
En snubbe dissade mig så fruktansvärt.
Har nog aldrig känt mig så i underläge.
Som jag grät. Vet dock inte vem snubben var.
Kan vara för att jag är nervös?

Nu ska jag dra. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0