D e g e b e r g a

Jag kan inte förstå att folk går upp frivilligt kl 04.30 en söndag.
Jag hatar det. HATAR!
Och jag förstår genast varför jag aldrig gör det.
Det värsta är att min telefon ringde 5 min innan mitt alarm.
Då blir jag lite små arg, men det e ju ingen som vet när jag ska gå upp. eller?
Jag hatar morgnar.
Jag har sovit 3 timmar.
Och jag ska inte ens till jobb.

Jag hade ALDRIG gjort detta om det inte var för att jag tjänar 1000 kr på det :P
Så praktiskt taget så är det ju ett jobb?
Jag måste ner til Drottningtorget en söndag o sälja saker med tror jag,
så jag tjänar lite till min reskassa :P
Jaja, nu beger jag mig till Degeberga.
Får väl se om jag hittar några antika klipp?
Känns som att jag kommer sova i bilen.

När jag kommer hem så ska jag moppa mitt golv.
Tanken av i fredags får mig att vilja skrubba hela golvet för hand.

Godnatt / Godmorgon.

Puss Lee

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Undrar vad som hände där på golvet i fredags?

Och det var väl värst vad alla tafsar på dina bröst Lee! Inte tafsa på min dotter! Ajsing bajsing!

2008-07-20 @ 16:48:20
Postat av: Lee

dom får taffsa hur mkt dom vill. när jag visar dom e det okej, men inte utan mitt godkännande. Mina bröst är för allmänheten. Alla älskar dom stora BOBBARNA! :D den enda bra genen i släkten.. hahahahah

2008-07-20 @ 19:25:07
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Mamma Bitte

Hahahahahaha!!!



You crazy You!

2008-07-20 @ 20:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0