C i t a t

En kväll hos Zanna.... CITAT!!

Vem tror du att du e lille vän..
din mamma har inga tänder.
din mamma e feg.
"det e hunden".
gör inte så mot honom, inte i nackskinnet.
jag har haft hund sen jag var 10 år, när jag såg honom för första
gången så tog kennel ägaren honom i skägget och jag blev jätte sur.grrrrrrr....
Jag har aldrig sett en sån sida hos dig. ALDRIG!!!
Varför blandar vi in våra mammor i detta?
För att du sa att min mamma inte hade några tänder.
Det va du som började prata om min mamma.....
Alltså min bror sitter här.
Förlåt om jag åt upp alla dina ostbågar.
Jag blir våldtagen av din hund.
VAR E DAN?
Jävla särungen får man aldrig tag på!!
Ska du verkligen sova här Lee?
Mange e bara sur för han förlora i fotboll....
Harley ska vi ut och kissa? Leeeeeeee ska vi ut och kissa? Jaaa, kom då!!
Du luktar äckligt.
har du fisit? Nej jag luktar alltid så.... (haha)
Kom igen drick nu, du har semester!!
Hej det e Zanna, e SHABANANANA där??
E det du som e Bajs Nilsson på Facebook?
Nej, jag har också honom på facebook, vem e det???
Jag behöver kuk!!
E ditt ollon torrt eller fuktigt?
DIn mamma e fejk.
Det e sannt!!!
VAR FAAAN E TAXIN? Jag vill hem nu!
Lee, skaaaaaa du verkligen sova här?
(över telefon). va a har du på dig?
VA SÖÖÖÖÖÖÖT DU EEEE HARLEY!


va tyst det blev....

HAHAHA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0