sms

Va inne på Carros blogg och där hitta jag en rolig sak.
Jag snor lite saker lite varstans. så ... ja.. inget bättre för mig...



Öppna din SMS inkorg..
Tryck neråt fem gånger.
Öppna sms:et och läs.

Detta är ditt svar på första frågan.
Upprepa på nästa fråga, osv.


Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Nä, du är gay.

Vad gillar folk bäst hos dig?
E du helt full, det är ju jag som skriver.

Vilken raggningsreplik faller du för?
Gaylord.

Vad var det första du sa imorse?
Nä jag e hemma. Ska duscha nu. Sen ska jag ner på stan...

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Ja det kan jag förstå med tanke på att jag inte varit på jobb. Jepp jag följer me å äter oxå
det ska bli kul hihihi Puss

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Klart du kan prata med mig, men gör som du vill!

Så vad säger du under förspel?
Va? ne det hade jag inte tänkt hehe. Vad skulle jag göra där? ska nog till sthlm den femte.

Och efteråt?
Jag åker om några timmar. Det var jätte roligt att träffa dig. Hoppas allt e bra.
Vi får hitta på något nästa gång jag e hemma. Om du e hemma!?Puss

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Vad hände?

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Jag syftade på de du hade skrivit om o inte känna att man hör hemma nånstans
o om hatet till julen. Allt bra med dig annars gumman??

Och näst sista. Dina innersta tankar?
Ja om 10 min.

Sista. Vad sjunger ditt favoritband om?
Jag älskar dig med, =) e du på jobb nu? Puss



Dags att radera lite sms kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0