morgon snart

Såååå jaaa....

Allt är färdigstädat här hemma och snubben som kolla lägenheten
verka intresserad av den, men man vet aldrig om han skulle ångra sig eller nått.
Han va tom. lite små söt! ;)

Sitter och pratar lite med Anna i tele. Som vanligt pratar vi bara en massa gojja.
Har inte gjort mkt idag. blev lite städning, mat lagning och simmning.
Fick inte borrat upp någon tavla eller hylla idag heller.
Sitter alldeles tom i huvet, har kollat upp jobb i USA,
men men men men... jaaa....??
Har kollat upp dekoratör utbildning med, men det lät väldigt klyddigt.
Får nog besöka Arbetsförmedlingen om det där istället...

För övrigt känner jag mig lite ensam. (Inget ovanligt)
E trött på det mesta, jobbet, vännerna, pojkvännen, hemmet, katten, livet, vädret, gooodiset,
maten, gymmet....... med andra ord e jag en stor surkärring!!
Men jag tror bara att det är vädret, och att jag behöver omväxling??

I mitt förra liv tror jag att jag bodde i USA, och har jag levt som ett djur så levde jag i vatten.
Har en känsla av att jag var en delfin. Smartare än ni tror :P
Det känns som om jag suttit här absolut hela dagen. Nu ska jag sova hade jag tänkt.

Klockan börjar bli lite över 21 och jag ska bege mig i säng med en film hade jag tänkt.
Ska upp kl 04, för att sen börja jobba kl 06. Pust och stön.. uff jag hatar de.

image1217

Jag räknar in timmarna, minuterna... tills det blir morgon.
Usch jag hatar att ha morgonvakt.  Ser fram emot att SOOOOOVA!!

Natti Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0