Fniss på jobbet

Alltså.

Ja Zanna... Jag va tvungen att lägga in det här för det va så jävla roligt på jobb.
Jag e alltså till hundra procent helt störd. Allvar.

Sitter man och jobbar med Jean-Paul och Lotta på jobbet så kan inget annat resultera
än att vi sitter och fnissar och sjunger Backstreet Boys låtar hahahaha....

Det jag skulle skriva här var min och Zannas konversation när vi hade paus.
Duchan kommer in i paus rummet. Jag säger hej osv.
Frågar varför han varit borta för jag ej sett honom på över en månad.

Han sa att han spräckt en muskel i magen när han träna.
Jag började gny och säga : Ooh shit. aj. fan va ont osv.
Zanna som sitter med sin telefon (som vanligt) frågar då vad vi pratade om.

Duchan som samtidigt lämnar rummet hörde inget och jag förklarar vad vi sa.
- Han hade spräckt en muskel i magen när han träna.....
- Aj det borde göra ont.
- Ja fyyyy fan helt sjukt. Du FATTAR inte hur ont det gör Zanna!!!
- Va. Har du varit med om det någon gång?
- Nej, men aj alltså.. jag kan bara tänka mig det.

Det blir sen tyst. Jag fundera på vad jag sa och Zanna titta på mig.
Och vi börja as garva. Alltså.... Ja, detta e fan jag i ett nötskal. :P
Jag lever mig in i det mesta :) HAHA!!

Kommentarer
Postat av: Sara

har träffat dig en gång m Carro (Tazy!)tror ja..

2008-01-17 @ 09:59:29
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0